Veelgestelde vragen en antwoorden

Van inloggen tot betaling, bekijk onze Q&A om u te helpen met eventuele vragen die u heeft bij het gebruik van onze eShop Als u niet kunt vinden wat u zoekt of verdere hulp nodig heeft,  bel of e-mail dan onze Customer Service die u graag zal helpen.

Inloggen

Ik ben een bestaande eShop klant. Kan ik dezelfde inloggegevens gebruiken?

Alle klanten die bij MSD Animal Health zijn geregistreerd met een gebruikersnaam en wachtwoord, kunnen dezelfde gegevens gebruiken om in te loggen zodra toegang is verleend. 

Ik ben klant van MSD Animal Health Nederland, maar maak nog geen gebruik van de eShop. Hoe kan ik mij registreren?

U dient alleen een veilig wachtwoord voor onze nieuwe eShop aan te maken, omdat we deze beveiligde gegevens niet kunnen overdragen vanwege het gegevensbeschermings- en privacybeleid van MSD Animal Health.

Ik ben mijn inloggegevens vergeten

Uw gebruikersnaam is uw geregistreerde zakelijke e-mailadres. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u op elk gewenst moment op Wachtwoord vergeten klikken in het aanmeldingsvenster om een nieuw wachtwoord te maken.

Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?

Dit kan te wijten zijn aan uw registratie of een systeemfout. Als uw registratie nog niet via e-mail is gevalideerd en bevestigd, wacht dan tot uw toegang is bevestigd. Als u al toegang hebt, kan dit te wijten zijn aan een systeemfout. Waarschuw onze Customer Service als u niet kunt inloggen met uw bestaande toegang. Gebruik de webbrowsers Edge of Chrome voor een optimale werking.

Geen producten gevonden

Laden…

Mijn account

Kan ik mijn inloggegevens op elk moment bijwerken?

Ja,wanneer u ingelogd bent klikt u op Profiel beheren in het inlogvenster. U kunt uw contactgegevens en bedrijfsvereniging bijwerken. Om uw bijgewerkte gegevens te kunnen zien, gelieve uit te loggen en opnieuw in te loggen.

Kan een collega toegang krijgen tot mijn account van de eShop?

Onze eShop is alleen beschikbaar voor geregistreerde dierenartsen met een zakelijk account. Elke collega die toegang nodig heeft, moet zich registreren bij MSD Animal Health en worden goedgekeurd via ons normale verificatieproces. Klik hier om de Customer Service te informerenhttps://www.msd-animal-health.nl/contactgegevens/

Een adres is verkeerd. Kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Elke adreswijziging moet worden geverifieerd volgens onze standaard procedure. Neem contact op met de Customer Service om adreswijzigingen door te geven. Dit wordt automatisch binnen 24 uur bijgewerkt naar de eShop.

Ik heb een bestelling gedaan en vervolgens mijn account gewijzigd en alle producten in mijn winkelwagen zijn verwijderd. Waarom gebeurt dit?

Aangezien sommige producten door licentie kunnen worden beperkt tot specifieke accounts, moeten we, wanneer u uw account wijzigt nadat u producten aan uw winkelwagentje hebt toegevoegd, het winkelwagentje wissen voor het beleid inzake licentieveiligheid en -voorschriften. Wanneer u bij meerdere accounts een verkeerd account selecteert, corrigeer deze voordat u producten toevoegt. Als u een afleveradres wijzigt, blijven de artikelen in uw winkelwagen onaangetast.

Geen producten gevonden

Laden…

Product zoeken & selectie

Welke producten zijn verkrijgbaar in de eShop?

Al onze producten zijn verkrijgbaar in onze eShop, weergegeven met voorraadbeschikbaarheid, MSD-catalogusprijs, kortingsprijs (indien van toepassing) en eventuele aanvullende op volume gebaseerde prijzen (indien van toepassing).

Ik kan een product in de eShop zien, maar kan het niet aan mijn winkelwagen toevoegen. Hoe los ik dit op?

Controleer of het product is gemarkeerd als niet op voorraad, omdat een product dat niet op voorraad is niet kan worden toegevoegd. Als dit niet het geval is en toevoegen is niet mogelijk, neem dan contact op met onze Customer Service voor hulp.

Ik blijf meer van een product aan mijn winkelwagen toevoegen, maar het blijft de hoeveelheid die ik selecteer verminderen. Hoe kan ik dit veranderen?

Sommige producten zijn beperkt tot een maximale hoeveelheid. Er wordt een bericht weergegeven om u te informeren dat het product een maximale hoeveelheidslimiet heeft, maar als dit niet zichtbaar is bij het door u geselecteerde product, is er mogelijk een fout opgetreden. Neem contact op met onze Customer Service voor hulp.

Ik wil er maar 1 stuks van een product kopen, maar dan kan ik alleen een ander nummer selecteren. Hoe ontvang ik er slechts 1 stuks van een product?

Sommige producten zijn beperkt tot een minimale hoeveelheid of worden alleen in veelvouden verkocht. Er wordt een bericht weergegeven om u te informeren over een minimale hoeveelheid of veelvoud die aan uw winkelwagentje moet worden toegevoegd, maar als dit niet zichtbaar is bij het door u geselecteerde product, kan er een fout optreden. Neem contact op met onze Customer Service voor hulp.

Wanneer ik een product toevoeg, krijg ik een foutmelding. Wat moet ik doen?

Probeer de pagina te vernieuwen met uw browser of klik weg van de pagina en ga terug.  Als het probleem zich voor blijft doen, kunt u uw bestelling plaatsen zonder het product met foutmelding en de Customer Service bellen voor hulp bij het plaatsen van een bestelling voor dit aanvullende product, of direct de Customer Service bellen voor hulp.

Ik heb een bestelling aangemaakt, maar toen verdwenen al mijn producten. Wat is er gebeurd?

U wordt automatisch uitgelogd wanneer er langer dan 20 minuten geen activiteit plaatsvindt in uw account. Dit is om uw account te beschermen tegen frauduleus gebruik. Alle items in uw winkelwagen worden verwijderd.  Als u iets anders moet doen wanneer u zich midden in een order bevindt, klikt u op Opslaan voor later op het orderoverzicht. Hiermee blijft uw winkelwagen bewaard, zodat u terug kunt komen en uw bestelling kunt voltooien.

Geen producten gevonden

Laden…

Prijzen, belastingen & verzendkosten

Ik heb een prijsovereenkomst met MSD Animal Health. Welke prijs zie ik in de eShop?

Als u een prijsovereenkomst hebt met MSD Animal Health, is de prijs die bij elk product wordt weergegeven, de prijs die u betaalt.  De uiteindelijke prijs die u voor uw bestelling betaalt, wordt berekend in het besteloverzicht voor het afrekenen.  Bezoek altijd de gedetailleerde pagina voor elk product om meer prijsopties te zien, zoals volumeprijzen om meer toe te voegen en meer besparingen te ontvangen.

De prijs die ik betaal ziet er verkeerd uit. Wat moet ik doen?

Als u van mening bent dat een prijs verkeerd is, neem dan onmiddellijk contact op met onze Customer Service voor hulp.

Zijn alle lokale belastingen inbegrepen?

Lokale belastingen worden berekend op het besteloverzicht voor het afrekenen.

Zijn verzendkosten inbegrepen?

Verzendkosten zijn alleen van toepassing indien men niet voldoet aan het minimum orderbedrag. De verzendkosten worden weergegeven in het besteloverzicht voor het afrekenen.

Kan ik een leverdatum voor mijn bestelling selecteren?

Er is momenteel geen optie voor de leveringsdag.

Geen producten gevonden

Laden…

Bestelling volgen & bezorgen

Waar kan ik mijn bestellingen vinden?

Alle bestellingen geplaatst bij MSD Animal Health zijn te vinden in het menu onder Mijn account.  Bestellingen die u in de eShop plaatst, zijn onmiddellijk beschikbaar en bestellingen die via een verkoper of Customer Service worden geplaatst, worden eenmaal per dag bijgewerkt naar uw bestellingen.  De weergegeven orders zijn beperkt tot 100 of maximaal 1 kalenderjaar.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling ontvang?

De status van uw bestelling is te zien op elke bestelling, van in uitvoering tot verzonden.

Hoe kan ik een reeds geplaatste bestelling annuleren?

We kunnen een bestelling alleen annuleren binnen het uur na het plaatsen van uw order. Neem contact op met de Customer Service onder vermelding van het MSD Animal Health Order Nummer om een aanvraag voor MSD Animal Health-producten te annuleren.

Hoe kan ik een reeds geplaatste bestelling bijwerken/wijzigen?

We kunnen een bestelling alleen wijzigen binnen het uur na het plaatsen. Neem contact op met de Customer Service onder vermelding van het MSD Animal Health Order Nummer om eventuele wijzigingen te bespreken en bij te werken.

Geen producten gevonden

Laden…

Facturering

Betaling geschiedt via automatische incasso betaling.

NL-NON-220800002